Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kati gondolat

Kati gondolat

Nincs válasz, 2019. június 21.

2019. június 21. - gimkat

Az imént írtam a "nagypofájú", de rosszul beszélő emberekről. Most a hallgatásról, illetve a reakció hiányáról szeretnék szólni. A hallgatás bizonyos helyzetekben rosszabb, sértőbb, mintha valaki lyukat beszél a hasadba. Azt jelenti, hogy semmibe vesznek. Hogy nem érdemlek választ. Ez lehet face to face helyzet (átéltem már ilyet), amikor a kérdésemre nem kaptam választ, de nem azért, mert az illetőnek elakadt a szava, és nem tudott mit mondani, hanem egyszerűen nem akart. Mi a helyzet a levelekkel és az e-mailekkel? Ha sértő, engem bántó levelet kapok, bizony sokszor én sem válaszolok, jobb ez így, mint felesleges vitába bonyolódni vagy mentegetődzni. Akkor is valamennyire értem, ha csupán információt közlök valakivel, bár anyni választ ez is megérdemelne, hogy: kösz. Tudom, hogy az emberek elfoglaltak, vagy túl sok levelet kapnak, egyszerűen nincs idejük mindenre válaszolni. De könyörgöm: ha nincs komoly akadálya, örülnék egy válasznak, legyen az akármilyem rövid is.   

A bejegyzés trackback címe:

https://katigondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr9814904936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása