Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kati gondolat

Kati gondolat

Tehetetlenség, 2017. március 26.

2017. március 26. - gimkat

A tehetetlenség szót egy negatív konnotáció övezi. Pedig a be- és felismerése óriási segítséget adhat. Ha elfogadom, hogy tehetetlen vagyok minden más ember tetteivel, tulajdonságaival, vágyaival szemben, máris könnyebb az életem. Egy valamivel kapcsolatban nem vagyok tehetetlen: saját magammal szemben. Én magam tudok változtatni, változni – még ha sokszor külső segítséggel is. Ez a külső segítség lehet a hit, lehet egy terapeuta vagy egy önsegítő csoport. Másik éljék az életüket úgy, ahogy akarják. Az ő dolguk. Nincs befolyásom senkire és semmire, kivéve magamat. Felejtsem el, hogy megmentsek másokat. Ez nem jelenti azt, hogy bizonyos helyzetben ne segíthetnék nekik. Főleg ha ők kérik.

Foglalkozz magaddal. És ez nem önzés és egocentrikusság.

A bejegyzés trackback címe:

https://katigondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr3312370833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása